#include <editor.h>
Public Member Functions | |
bool | init () |
inicializujeme opengl a podobne | |
void | update () |
touto metodou vlastne zaciname editor, osetruje vypnutie celeho programu, ako aj jeho minimalizovanie | |
void | shutdown () |
ukoncuje pracu s SDL, volana pred ukoncenim programu | |
void | change_color (float r, float g, float b) |
nastavuje farbu, ktorou sa defaultne farbia novovzniknute objekty | |
void | change_color_absolutely (float r, float g, float b) |
nastavuje farbu, ktorou sa defaultne farbia novovzniknute objekty | |
Public Attributes | |
vector< complex > | action |
udrzujeme si suradnice, kde bolo "kliknute", aby sme tak mohli vykonat operacie, vyzadujuce viac "kliknuti" | |
float | zoom |
urcuje ako sme si priblizili/oddialili vykreslovane objekty | |
float | last_red |
urcuje cervenu zlozku farby, akou sa defaultne vykresluju nove objekty | |
float | last_green |
urcuje zelenu zlozku farby, akou sa defaultne vykresluju nove objekty | |
float | last_blue |
urcuje modru zlozku farby, akou sa defaultne vykresluju nove objekty | |
complex | from |
urcuje pociatocnu polohu, odkial sa "tahalo" myskou | |
complex | to |
urcuje koncovu polohu, po kadial sa doposial "tahalo" myskou | |
complex | from_pom |
urcuje polohu, odkial sa "tahalo" myskou, ktora este nebola spracovana | |
complex | cursor |
aktualne suradnice kurzoru | |
complex | camera_position |
urcuje, okolko sme sa posunuli od uvodnej pozicie | |
toolbarx | toolbar |
zdruzuje vsetky cudliky | |
color_toolbarx | color_toolbar |
zdruzuje vsetky farebne cudliky - po ich kliknuti selection zmeni farbu | |
snapshot_rectangle | png_image_coords |
obdlznik, ktory je ulozeny, ked si dame ulozit obrazok do png | |
selection_group | selection |
selection zdruzuje prave oznacene objekty | |
objekt_group | selection_pom |
canvas_group | canvas |
canvas zdruzuje vsetky objekty - implementuje takisto undo |
void view::change_color | ( | float | r, | |
float | g, | |||
float | b | |||
) |
nastavuje farbu, ktorou sa defaultne farbia novovzniknute objekty
void view::change_color_absolutely | ( | float | r, | |
float | g, | |||
float | b | |||
) |
nastavuje farbu, ktorou sa defaultne farbia novovzniknute objekty