#include <objects_editor.h>
Public Member Functions | |
objekt (float r, float g, float b) | |
virtual objekt * | duplicate ()=0 |
zduplikuje seba sameho | |
virtual void | draw ()=0 |
vykresli sa | |
virtual bool | test_hit (complex cursor) |
otestuje, ci doslo k oznaceniu objektu | |
void | get_bounding_box (complex &top_left, complex &bottom_right) |
ziskame obdlznik(bounding box), v kt. | |
void | rotate (complex stred, float uhol) |
rotujeme objekt | |
void | scale (complex stred, float x) |
zvacsujeme/zmensuje objekt | |
void | scale_x (complex stred, float x) |
zvacsujeme/zmensuje objekt len vodorovne (menime len x-ove suradnice | |
void | scale_y (complex stred, float x) |
zvacsujeme/zmensuje objekt len vodorovne (menime len x-ove suradnice | |
void | move (complex m) |
posunie objekt | |
void | mult_matrix_one (float matrix[6], complex &c) |
nasobenie suradnic maticou | |
virtual void | mult_matrix (float[6])=0 |
rotate, scale a move v podobe nasobenia matic, volane konkretnymi triedami(bude volat mult_matrix_one(float[6],complex&)) | |
virtual void | change_color (float r, float g, float b) |
zmeni farbu o dane hodnoty | |
virtual void | change_color_absolutely (float r, float g, float b) |
zmeni farbu na dane hodnoty | |
Protected Attributes | |
complex | top_left |
lavy horny bod obdlzniku(bounding boxu), v ktorom sa nachadza objekt | |
complex | bottom_right |
pravt dolny bod obdlzniku(bounding boxu), v ktorom sa nachadza objekt | |
float | red |
cervena zlozka farby, ktorej je objekt | |
float | green |
zelena zlozka farby, ktorej je objekt | |
float | blue |
modra zlozka farby, ktorej je objekt |
virtual objekt* objekt::duplicate | ( | ) | [pure virtual] |
zduplikuje seba sameho
Implemented in objekt_group, poly_objekt, polygon, rectangle, line, ellipse, and star.
virtual bool objekt::test_hit | ( | complex | cursor | ) | [virtual] |
otestuje, ci doslo k oznaceniu objektu
cursor | predstavuje suradnice, kde doslo ku kliknutiu |
Reimplemented in objekt_group.
void objekt::get_bounding_box | ( | complex & | top_left, | |
complex & | bottom_right | |||
) |
ziskame obdlznik(bounding box), v kt.
sa nachadza tento objekt
void objekt::rotate | ( | complex | stred, | |
float | uhol | |||
) |
rotujeme objekt
stred | stred, okolo ktoreho budeme rotovat | |
uloh | uhol, o ktory budeme rotovat |
void objekt::scale | ( | complex | stred, | |
float | x | |||
) |
zvacsujeme/zmensuje objekt
stred | stred, okolo ktoreho budeme zmensovat/zvacsovat | |
x | hodnota, kolkokrat budeme zmensovat/zvacsovat |
void objekt::mult_matrix_one | ( | float | matrix[6], | |
complex & | c | |||
) |
nasobenie suradnic maticou
c | nasobene suradnice | |
matrix | matica, ktorou nasobime (ina pre posun, rotaciu aj zmensovanie/zvacsovanie |
virtual void objekt::mult_matrix | ( | float | [6] | ) | [pure virtual] |
rotate, scale a move v podobe nasobenia matic, volane konkretnymi triedami(bude volat mult_matrix_one(float[6],complex&))
virtual void objekt::change_color | ( | float | r, | |
float | g, | |||
float | b | |||
) | [virtual] |
zmeni farbu o dane hodnoty
Reimplemented in objekt_group.