#include <editor.h>
Public Member Functions | |
void | draw () |
vykresli aktivny(aktualny) list objektov | |
void | change (list< objekt * > &) |
zmeni list objektov presne na ten, ktory ma zadany ako parameter | |
void | get_o (list< objekt * > &) |
vrati aktualne vykreslovany list objektov | |
void | rem_obj (objekt *) |
odstrani objekt z aktualneho listu | |
void | add_obj (objekt *) |
prida objekt na koniec aktualneho listu | |
void | raise_step (objekt *) |
priblizi objekt o jeden krok dopredu, ak sa pred nim nejaky nachadza | |
void | raise_top (objekt *) |
priblizi objekt uplne dopredu, ak sa pred nim nejaky nachadza | |
void | lower_step (objekt *) |
oddiali objekt o jeden krok dozadu, ak sa za nim nejaky nachadza | |
void | lower_bottom (objekt *) |
oddiali uplne dozadu, ak sa za nim nejaky nachadza | |
void | backward () |
uskutocni undo | |
void | forward () |
vrati naspat undo | |
void | overwrite (int position) |
Vola sa pred tym, nez sa uskutocni nejaka zmena objektov. | |
objekt * | get_pointed_object (complex) |
vrati objekt, ktory sa nachadza na zadanych suradniciach | |
objekt * | get_pointed_object_concrete (complex) |
vrati objekt, ktory sa nachadza na zadanych suradniciach, avsak musi to byt konkretny vykreslitelny objekt (nie objekt_group) |
je implementovana, aby sa starala o tzv. undo
void canvas_group::overwrite | ( | int | position | ) |
Vola sa pred tym, nez sa uskutocni nejaka zmena objektov.
objekt* canvas_group::get_pointed_object | ( | complex | ) |
objekt* canvas_group::get_pointed_object_concrete | ( | complex | ) |
vrati objekt, ktory sa nachadza na zadanych suradniciach, avsak musi to byt konkretny vykreslitelny objekt (nie objekt_group)