arrow | Predstavuje posuvatka/rolovatka na kraji oznacenych objektov |
backward_button | Uloha tohto cudliku je prevedenie undo (krok dozadu) |
button | Otcovska trieda "cudlikov" |
canvas_group | Trieda sluzi na komunikaciu a vsetky zmeny zoznamu objektov, ktore su prave vykreslovane |
circle_button | Uloha tohto cudliku je kreslit kruhy |
color_button | Predstavuje tzv |
color_toolbarx | Trieda, ktora zdruzuje farebne cudliky |
copy_button | Uloha tohto cudliku je vytvorit kopie oznacenych objektov |
destroygroup_button | Uloha tohto cudliku je rozdelit objekt, ktory predtym vznikol spojenim viacerych objektov, naspat na povodne jednotlive objekty |
ellipse | Trieda, ktora reprezentuje elipsu |
ellipse_button | Uloha tohto cudliku je kreslit elipsy |
ellipse_circle | Trieda, ktora reprezentuje kruh |
ellipse_circle_button | Uloha tohto cudliku je kreslit kruhy, ktore sa avsak rovnako spravaju ako elipsy |
forward_button | Uloha tohto cudliku je vratit undo (krok dopredu) |
line | Trieda, ktora reprezentuje ciaru |
line_button | Uloha tohto cudliku je kreslit usecky alebo spojene usecky s drzanim klavesy shift |
lower_bottom_button | Uloha tohto cudliku je oznaceny objekt presunut uplne do pozadia (ak samozrejme sa za nim nachadza nejaky iny objekt) |
lower_step_button | Uloha tohto cudliku je oznaceny objekt presunut dalej do pozadia o jeden krok (ak samozrejme sa za nim nachadza nejaky iny objekt) |
makegroup_button | Uloha tohto cudliku je zdruzit niekolko oznacenych objektov do jedneho |
move_points_button | Uloha tohto cudliku je presuvat jednodlive body objektu typu poly_objekt |
objekt | Ciste virtualna trieda, ktora predstavuje suhrne vlastnosti vsetkych objektov |
objekt_group | Logicky objekt, ktore v sebe zdruzuje ine objekty |
poly_objekt | Objekty, kt |
polygon | Trieda, ktora reprezentuje mnohouholnik |
polygon_button | Uloha tohto cudliku je kreslit mnohouholniky |
raise_step_button | Uloha tohto cudliku je oznaceny objekt presunut blizsie do popredia o jeden krok (ak samozrejme sa pred nim nachadza nejaky iny objekt) |
raise_top_button | Uloha tohto cudliku je oznaceny objekt presunut uplne do popredia (ak samozrejme sa pred nim nachadza nejaky iny objekt) |
rectangle | Trieda, ktora reprezentuje obdlznik |
rectangle_button | Uloha tohto cudliku je kreslit obdlzniky |
remove_button | Uloha tohto cudliku je odstranit oznacene objekty |
screen_shot_button | Uloha tohto cudliku je ulozit vytvoreny objekty do obrazku v png formate |
select_button | Uloha tohto cudliku je oznacovat objekty, presuvat ich, zmensovat/zvacsovat a rotovat objekty |
selection_group | Trieda, ktora obsahuje odkazy na prave oznacene objekty |
snapshot_rectangle | Obdlnizk, ktory je stale zobrazovany a ked dame ulozit obrazok do png, tak sa nam ulozi prave vsetko, co sa nachadza vnutri tohto obdlznika |
star | Trieda, ktora reprezentuje hviezdicku |
star_button | Uloha tohto cudliku je kreslit hviezicky |
toolbarx | Trieda, ktora zdruzuje ovladacie cudliky |
view | Trieda view ma v podstate na starosti beh celeho programu, stara sa o poziciu "kamery" a "zoom", zaroven osetruje aj kliknutia mysi |